Wij beschikken over twee type kamers. Enerzijds de standaardkamers (twee persoons- of twinbed), anderzijds de familiekamers (twee persoons- of twinbed + stapelbed)
Inchecken kan vanaf 14:00 uur.
De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.
Het is mogelijk een babybed (gratis) of extra bed (€ 25,00 per nacht) te voorzien op de kamer. Wij vragen wel dit op voorhand door te geven
Ons hotel beschikt over drie mindervalidekamers.
Indien je een mindervalide kamer wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren.
Ons hotel beschikt over 20 connecting rooms. Deze kamers hangen per twee aan elkaar d.m.v. een tussendeur.
Indien je connecting rooms wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren
Ons poetspersoneel komt dagelijks langs om de gasten te voorzien van verse handdoeken en lakens (per drie nachten). Daarnaast wordt de kamer ook opgefrist.
Ons hotel beschikt niet over kamers met zeezicht.
Ons hotel beschikt niet over rokerskamers.
Wij beschikken over twee type kamers. Enerzijds de standaardkamers (twee persoons- of twinbed), anderzijds de familiekamers (twee persoons- of twinbed + stapelbed)
Inchecken kan vanaf 14:00 uur.
De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.
Het is mogelijk een babybed (gratis) of extra bed (€ 25,00 per nacht) te voorzien op de kamer. Wij vragen wel dit op voorhand door te geven
Ons hotel beschikt over drie mindervalidekamers.
Indien je een mindervalide kamer wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren.
Ons hotel beschikt over 20 connecting rooms. Deze kamers hangen per twee aan elkaar d.m.v. een tussendeur.
Indien je connecting rooms wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren
Ons poetspersoneel komt dagelijks langs om de gasten te voorzien van verse handdoeken en lakens (per drie nachten). Daarnaast wordt de kamer ook opgefrist.
Ons hotel beschikt niet over kamers met zeezicht.
Ons hotel beschikt niet over rokerskamers.
De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.
Het is niet mogelijk roomservice te bestellen. Uiteraard mogen drankjes uit de bar meegenomen worden naar de kamer.
Het hele hotel beschikt over gratis WiFi.
Ons hotel beschikt over een restaurant met kleine snacks zoals pizza en pasta.
De bar is 24/7 geopend.
Wij kunnen lunchpakketten voorzien aan € 15,00 per persoon.
Dit bevat een broodje met beleg naar keuze – drank – snoepreep en een stuk fruit.
De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.
Het is niet mogelijk roomservice te bestellen. Uiteraard mogen drankjes uit de bar meegenomen worden naar de kamer.
Het hele hotel beschikt over gratis WiFi.
Ons hotel beschikt over een restaurant met kleine snacks zoals pizza en pasta.
De bar is 24/7 geopend.
Wij kunnen lunchpakketten voorzien aan € 15,00 per persoon.
Dit bevat een broodje met beleg naar keuze – drank – snoepreep en een stuk fruit.
Dit is niet mogelijk. Ontbijt dient opgegeten te worden in onze ontbijtruimte.
Dit kan tussen 06:30 en 10:00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen wordt dit voorzien tot 11:00 uur.
Het ontbijt kost € 21,00 per volwassene en € 10,50 voor kinderen jonger dan 10 jaar.
Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis genieten van het ontbijtbuffet.
Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm. Er zijn verschillende soorten brood, croissants en chocoladebroodjes voorzien. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan beleg, warme en koude dranken, granola, cornflakes en zoetigheden.
Dit is niet mogelijk. Ontbijt dient opgegeten te worden in onze ontbijtruimte.
Dit kan tussen 06:30 en 10:00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen wordt dit voorzien tot 11:00 uur.
Het ontbijt kost € 18,00 per volwassene en € 9,00 voor kinderen jonger dan 10 jaar.
Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis genieten van het ontbijtbuffet
Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm. Er zijn verschillende soorten brood, croissants en chocoladebroodjes voorzien. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan beleg, warme en koude dranken, granola, cornflakes en zoetigheden.
Het hotel is gelegen aan het begin van de Zeelaan (winkelstraat), op de hoek met de Veurnestraat. Op 5 minuutjes van de markt en 7 minuutjes van het strand.
Er zijn verschillende restaurants en bars gelegen op wandelafstand van het hotel.
– Via de autosnelweg (E40, afrit Adinkerke), 5 km van het hotel
– Met de trein zijn wij ook vlot bereikbaar. Zo kan u afstappen in het station van De Panne – Adinkerke. Daarna neem je de tram en stap je af aan tramhalte “Kerk”, 250 meter verder vind je het hotel.
Het station ligt op 2 kilometer van het hotel.
De dichtsbijzijnde supermarkt is de Okay, op 150 meter, gelegen in de Kerkstraat.
In de Zeelaan vind je ook andere supermarkten zoals de Lidl en de Carrefour.
Op 500 meter van het hotel vind je de Esplanade, een autovrije boulevard waar je aangenaam kunt wandelen richting de zee.
De zee ligt op zo’n 850 meter wandelafstand van het hotel.
Wij beschikken over een eigen ondergrondse parking. Deze parking is afgesloten en enkel bedoeld voor onze gasten.
In de Veurnestraat kunt u gratis parkeren.
Alsook is er een gratis publieke parking “’t Koningsplein” op 400 meter van het hotel.
Parkeren in de Zeelaan is betalend.
Onze ondergrondse parking kost € 20 per nacht per wagen.
Het is niet mogelijk de parking op voorhand te reserveren. Heb je om een specifieke reden toch zeker een parkingplaats nodig, gelieve ons dan op voorhand te contacteren.
Het dichtstbijzijnde oplaadpunt bevindt zich op 80 m het hotel, in de Schuilhavenlaan. Daarnaast vind je er ook in de Adinkerkelaan (450 m) en Koninklijke Baan (270 m).
Het hotel is gelegen aan het begin van de Zeelaan (winkelstraat), op de hoek met de Veurnestraat. Op 5 minuutjes van de markt en 7 minuutjes van het strand.
Er zijn verschillende restaurants en bars gelegen op wandelafstand van het hotel.
– Via de autosnelweg (E40, afrit Adinkerke), 5 km van het hotel
– Met de trein zijn wij ook vlot bereikbaar. Zo kan u afstappen in het station van De Panne – Adinkerke. Daarna neem je de tram en stap je af aan tramhalte “Kerk”, 250 meter verder vind je het hotel.
Het station ligt op 2 kilometer van het hotel.
De dichtsbijzijnde supermarkt is de Okay, op 150 meter, gelegen in de Kerkstraat.
In de Zeelaan vind je ook andere supermarkten zoals de Lidl en de Carrefour.
Op 500 meter van het hotel vind je de Esplanade, een autovrije boulevard waar je aangenaam kunt wandelen richting de zee.
De zee ligt op zo’n 850 meter wandelafstand van het hotel.
Wij beschikken over een eigen ondergrondse parking. Deze parking is afgesloten en enkel bedoeld voor onze gasten.
In de Veurnestraat kunt u gratis parkeren.
Alsook is er een gratis publieke parking “’t Koningsplein” op 400 meter van het hotel.
Parkeren in de Zeelaan is betalend.
Onze ondergrondse parking kost € 20 per nacht per wagen.
Het is niet mogelijk de parking op voorhand te reserveren. Heb je om een specifieke reden toch zeker een parkingplaats nodig, gelieve ons dan op voorhand te contacteren.
Het dichtstbijzijnde oplaadpunt bevindt zich op 80 m het hotel, in de Schuilhavenlaan. Daarnaast vind je er ook in de Adinkerkelaan (450 m) en Koninklijke Baan (270 m).
Kinderen zijn betalend vanaf 3 jaar.
Wij aanvaarden cash, debet- en creditkaarten.
Het is mogelijk een reservatie te maken aan het flexibele tarief. Zo kan je bij aankomst ter plaatse betalen.
De toeristentaks in De Panne bedraagt €1,5,- per persoon/nacht voor volwassenen (18+).
Dit is mogelijk. Wij kunnen een factuur uitprinten of via mail versturen. Indien de factuur op een bedrijfsnaam dient te staan, gelieve dit bij aankomst aan te vragen.
Wij aanvaarden Bongobonnen. Je dient wel op voorhand te reserveren op de website www.bongo.be.
Reserveren met een cadeaubon kan online via onze website. De code van de cadeaubon kan worden ingevuld in de tweede stap in het boekingsproces.
Ja, enkel als je het flexibele tarief hebt geboekt.
Indien je een niet-flexibel tarief hebt gekozen dien je contact op te nemen met het hotel.
Heb je gereserveerd met een Bongobon / Weekendesk / Hotelspecials / TUI / …, dan dien je de organisatie waarbij je geboekt hebt te contacteren.
Kinderen zijn betalend vanaf 3 jaar.
Wij aanvaarden cash, debet- en creditkaarten.
Het is mogelijk een reservatie te maken aan het flexibele tarief. Zo kan je bij aankomst ter plaatse betalen.
De toeristentaks in De Panne bedraagt €1,5,- per persoon/nacht voor volwassenen (18+).
Dit is mogelijk. Wij kunnen een factuur uitprinten of via mail versturen. Indien de factuur op een bedrijfsnaam dient te staan, gelieve dit bij aankomst aan te vragen.
Wij aanvaarden Bongobonnen. Je dient wel op voorhand te reserveren op de website www.bongo.be.
Reserveren met een cadeaubon kan online via onze website. De code van de cadeaubon kan worden ingevuld in de tweede stap in het boekingsproces.
Ja, enkel als je het flexibele tarief hebt geboekt.
Indien je een niet-flexibel tarief hebt gekozen dien je contact op te nemen met het hotel.
Heb je gereserveerd met een Bongobon / Weekendesk / Hotelspecials / TUI / …, dan dien je de organisatie waarbij je geboekt hebt te contacteren.
Inchecken kan vanaf 14:00 uur.
Je kunt online inchecken a.d.h.v. de mail die u enkele dagen op voorhand ontvangt.
Ja, wij beschikken over een veilige, afgesloten bagageruimte.
Je dient uit te checken voor 12:00 uur.
Een late check-out is mogelijk tot maximum 17:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een late check-out, neem dan op voorhand contact op met het hotel.
Een vroege check-in is mogelijk vanaf 09:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een vroege check-in, neem dan op voorhand contact op met het hotel.
Vanaf 18 jaar kan je bij ons verblijven.
Ben je jonger, dan dien je een akkoord mee te hebben van jouw ouder(s).
Huisdieren zijn toegelaten.
Er is een supplement van € 15,00 per huisdier per nacht.
In De Panne zijn er verschillende oplaadpalen voorzien. De dichtsbijzijnde is gelegen op de Koninklijke baan t.h.v. huisnummer 8.
Het hotel beschikt over een ondergrondse fietsenstalling aan € 4 per dag per fiets.
Dit is mogelijk. Je kunt een fiets huren aan € 13 voor een halve dag (+- 4 uren) en € 20 voor een volledige dag.
Zeelaan 2, 8660 De Panne.
Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het nummer 058 42 90 80.
Je kunt ons uiteraard ook mailen via H8131@accor.com.
Er zijn regelmatig give aways of promoties. Schrijf je in op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes!
Dit kan zeker.
Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel.
Dit is mogelijk online of door contact op te nemen met het hotel.
Je kan ons telefonisch contacteren. Indien wij iets terugvinden kunnen wij dit per post naar je opsturen (kosten worden aangerekend aan de gast).
Dit kan zeker.
Je kunt op voorhand jouw wensen doorgeven via mail of per telefoon.
Inchecken kan vanaf 14:00 uur.
Je kunt online inchecken a.d.h.v. de mail die u enkele dagen op voorhand ontvangt.
Ja, wij beschikken over een veilige, afgesloten bagageruimte.
Je dient uit te checken voor 12:00 uur.
Een late check-out is mogelijk tot maximum 17:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een late check-out, neem dan op voorhand contact op met het hotel.
Een vroege check-in is mogelijk vanaf 09:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een vroege check-in, neem dan op voorhand contact op met het hotel.
Vanaf 18 jaar kan je bij ons verblijven.
Ben je jonger, dan dien je een akkoord mee te hebben van jouw ouder(s).
Huisdieren zijn toegelaten.
Er is een supplement van € 15,00 per huisdier per nacht.
In De Panne zijn er verschillende oplaadpalen voorzien. De dichtsbijzijnde is gelegen op de Koninklijke baan t.h.v. huisnummer 8.
Het hotel beschikt over een ondergrondse fietsenstalling aan € 4 per dag per fiets.
Dit is mogelijk. Je kunt een fiets huren aan € 13 voor een halve dag (+- 4 uren) en € 20 voor een volledige dag.
Zeelaan 2, 8660 De Panne.
Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het nummer 058 42 90 80.
Je kunt ons uiteraard ook mailen via H8131@accor.com.
Er zijn regelmatig give aways of promoties. Schrijf je in op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes!
Dit kan zeker.
Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel.
Dit is mogelijk online of door contact op te nemen met het hotel.
Je kan ons telefonisch contacteren. Indien wij iets terugvinden kunnen wij dit per post naar je opsturen (kosten worden aangerekend aan de gast).
Dit kan zeker.
Je kunt op voorhand jouw wensen doorgeven via mail of per telefoon.
Ja, voor alle aanvragen, groot of klein wordt een voorstel op maat gemaakt. Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.
Ons hotel beschikt over 1 vergaderzaal (boardroom). Indien mogelijk kunnen wij onze ontbijtruimte aanbieden als vergaderruimte, waarin we alle vergaderfaciliteiten kunnen aanbieden.
Voor meer informatie kan je ons contacteren door het contactformulier in te vullen.
Wij kunnen je een op maat gemaakte teambuilding voorstellen. Wij werken hiervoor samen met verschillende organisaties die leuke activiteiten aanbieden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.
Ja, voor alle aanvragen, groot of klein wordt een voorstel op maat gemaakt. Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.
Ons hotel beschikt over 1 vergaderzaal (boardroom). Indien mogelijk kunnen wij onze ontbijtruimte aanbieden als vergaderruimte, waarin we alle vergaderfaciliteiten kunnen aanbieden.
Voor meer informatie kan je ons contacteren per mail H8131@accor.com.
Wij kunnen je een op maat gemaakte teambuilding voorstellen. Wij werken hiervoor samen met verschillende organisaties die leuke activiteiten aanbieden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met het hotel per mail H8131@accor.com.
ibis De Panne
Zeelaan 2
8660 De Panne
+32(0)58 42 90 80
info@ibisdepanne.be
Site By Zilt Design