FAQ

KAMERS

Over welke kamertypes beschikt het hotel?

Wij beschikken over twee type kamers. Enerzijds de standaardkamers (twee persoons- of twinbed), anderzijds de familiekamers (twee persoons- of twinbed + stapelbed)

Vanaf hoe laat kunnen we op de kamer op de dag van check-in?

Inchecken kan vanaf 14:00 uur.

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.

Is het mogelijk om een kinderbed op de kamer te plaatsen?

Het is mogelijk een babybed (gratis) of extra bed (€ 25,00 per nacht) te voorzien op de kamer. Wij vragen wel dit op voorhand door te geven

Zijn er mindervalidekamers beschikbaar?

Ons hotel beschikt over drie mindervalidekamers.
Indien je een mindervalide kamer wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren.

Hebben jullie ook connecting rooms?

Ons hotel beschikt over 20 connecting rooms. Deze kamers hangen per twee aan elkaar d.m.v. een tussendeur.
Indien je connecting rooms wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren

Worden de kamers dagelijks gepoetst?

Ons poetspersoneel komt dagelijks langs om de gasten te voorzien van verse handdoeken en lakens (per drie nachten). Daarnaast wordt de kamer ook opgefrist.

Zijn er kamers met zeezicht?

Ons hotel beschikt niet over kamers met zeezicht.

Zijn er rokerskamers aanwezig?

Ons hotel beschikt niet over rokerskamers.

KAMERS

Over welke kamertypes beschikt het hotel?

Wij beschikken over twee type kamers. Enerzijds de standaardkamers (twee persoons- of twinbed), anderzijds de familiekamers (twee persoons- of twinbed + stapelbed)

Vanaf hoe laat kunnen we op de kamer op de dag van check-in?

Inchecken kan vanaf 14:00 uur.

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.

Is het mogelijk om een kinderbed op de kamer te plaatsen?

Het is mogelijk een babybed (gratis) of extra bed (€ 25,00 per nacht) te voorzien op de kamer. Wij vragen wel dit op voorhand door te geven

Zijn er mindervalidekamers beschikbaar?

Ons hotel beschikt over drie mindervalidekamers.
Indien je een mindervalide kamer wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren.

Hebben jullie ook connecting rooms?

Ons hotel beschikt over 20 connecting rooms. Deze kamers hangen per twee aan elkaar d.m.v. een tussendeur.
Indien je connecting rooms wenst, is het altijd beter om op voorhand contact op te nemen met het hotel om de beschikbaarheden te controleren

Worden de kamers dagelijks gepoetst?

Ons poetspersoneel komt dagelijks langs om de gasten te voorzien van verse handdoeken en lakens (per drie nachten). Daarnaast wordt de kamer ook opgefrist.

Zijn er kamers met zeezicht?

Ons hotel beschikt niet over kamers met zeezicht.

Zijn er rokerskamers aanwezig?

Ons hotel beschikt niet over rokerskamers.

FACILITEITEN

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.

Kan ik roomservice bij jullie bestellen?

Het is niet mogelijk roomservice te bestellen. Uiteraard mogen drankjes uit de bar meegenomen worden naar de kamer.

Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?

Het hele hotel beschikt over gratis WiFi.

Is er een restaurant aanwezig in het hotel?

Ons hotel beschikt over een restaurant met kleine snacks zoals pizza en pasta.

Wat zijn de openingsuren van de bar?

De bar is 24/7 geopend. 

Voorzien jullie ook lunchpakketten?

Wij kunnen lunchpakketten voorzien aan € 15,00 per persoon.
Dit bevat een broodje met beleg naar keuze – drank – snoepreep en een stuk fruit.

FACILITEITEN

Welke faciliteiten zijn er op de kamer aanwezig?

De kamer beschikt over een tweepersoons- of twinbed, bureau met twee stoelen, kleerkast en tv. Daarnaast heb je ook een badkamer met inloopdouche, lavabo en toilet.

Kan ik roomservice bij jullie bestellen?

Het is niet mogelijk roomservice te bestellen. Uiteraard mogen drankjes uit de bar meegenomen worden naar de kamer.

Is er gratis WiFi beschikbaar in het hotel?

Het hele hotel beschikt over gratis WiFi.

Is er een restaurant aanwezig in het hotel?

Ons hotel beschikt over een restaurant met kleine snacks zoals pizza en pasta.

Wat zijn de openingsuren van de bar?

De bar is 24/7 geopend. 

Voorzien jullie ook lunchpakketten?

Wij kunnen lunchpakketten voorzien aan € 15,00 per persoon.
Dit bevat een broodje met beleg naar keuze – drank – snoepreep en een stuk fruit.

ONTBIJT

Kan ik het ontbijt via roomservice bestellen?

Dit is niet mogelijk. Ontbijt dient opgegeten te worden in onze ontbijtruimte.

Tussen welke uren kan ik komen ontbijten?

Dit kan tussen 06:30 en 10:00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen wordt dit voorzien tot 11:00 uur.

Hoeveel kost een ontbijt?

Het ontbijt kost € 21,00 per volwassene en € 10,50 voor kinderen jonger dan 10 jaar.
Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis genieten van het ontbijtbuffet.

Uit wat bestaat het ontbijt?

Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm. Er zijn verschillende soorten brood, croissants en chocoladebroodjes voorzien. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan beleg, warme en koude dranken, granola, cornflakes en zoetigheden.

ONTBIJT

Kan ik het ontbijt via roomservice bestellen?

Dit is niet mogelijk. Ontbijt dient opgegeten te worden in onze ontbijtruimte.

Tussen welke uren kan ik komen ontbijten?

Dit kan tussen 06:30 en 10:00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen wordt dit voorzien tot 11:00 uur.

Hoeveel kost een ontbijt?

Het ontbijt kost € 18,00 per volwassene en € 9,00 voor kinderen jonger dan 10 jaar.
Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis genieten van het ontbijtbuffet

Uit wat bestaat het ontbijt?

Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm. Er zijn verschillende soorten brood, croissants en chocoladebroodjes voorzien. Daarnaast is er een uitgebreid assortiment aan beleg, warme en koude dranken, granola, cornflakes en zoetigheden.

DUURZAAMHEID

Welke initiatieven nemen wij om duurzamer te ondernemen?

  • Back office: We zetten meer in op digitaliseren, waardoor minder papier verbruikt wordt.
  • Gagdets: Onze gadgets voor goodie bags en welkomstgeschenkjes worden zorgvuldig gekozen met aandacht voor het milieu en duurzaamheid. Voorbeelden zijn herbruikbare drinkflessen, katoenen zakken etc.
  • Hotel: 
    • Planet 21 programma van Accor, jaarlijks betalen wij om bomen te planten
    • Ecologische poetsproducten door Ecolab
    • Water via een filtermachine, hierdoor kopen wij geen water aan, geen verspilling. Hiervoor gebruiken wij herbruikbare glazen flessen
    • Plastieke bekers uit badkamer vervangen door glazen
    • Plastiek op ontbijt vermijden
    • Printwerk zoveel mogelijk vermijden
    • Zo weinig mogelijk single use verpakkingen
    • Afvalverwerking op 4 niveaus (papier/karton, pmd, glas, restafval)
    • Geportioneerde zaken zoveel mogelijk vermijden (vb. apart verpakte choco’s)
    • Aanbod van lokale producten op het ontbijt, bvb huisgemaakte granola, streekproducten
    • Aanbod Biolabel Thee en Koffie
    • Aanbod van bioproducten en snacks in de boutique
    • Aanbod gimber dranken
    • Gedoseerde shampoo in de douche en handzeep aan de lavabo in plaats van verpakt in single use plastics
    • Douchekoppen met beperkt debiet, wc’s met beperkt spoeldebiet
    • Opvang en gebruik van regenwater
    • Bewegingssensoren om energieverbruik terug te schroeven

DUURZAAMHEID

Welke initiatieven nemen wij om duurzamer te ondernemen?

  • Back office: We zetten meer in op digitaliseren, waardoor minder papier verbruikt wordt.
  • Gagdets: Onze gadgets voor goodie bags en welkomstgeschenkjes worden zorgvuldig gekozen met aandacht voor het milieu en duurzaamheid. Voorbeelden zijn herbruikbare drinkflessen, katoenen zakken etc.
  • Hotel: 
    • Planet 21 programma van Accor, jaarlijks betalen wij om bomen te planten
    • Ecologische poetsproducten door Ecolab
    • Water via een filtermachine, hierdoor kopen wij geen water aan, geen verspilling. Hiervoor gebruiken wij herbruikbare glazen flessen
    • Plastieke bekers uit badkamer vervangen door glazen
    • Plastiek op ontbijt vermijden
    • Printwerk zoveel mogelijk vermijden
    • Zo weinig mogelijk single use verpakkingen
    • Afvalverwerking op 4 niveaus (papier/karton, pmd, glas, restafval)
    • Geportioneerde zaken zoveel mogelijk vermijden (vb. apart verpakte choco’s)
    • Aanbod van lokale producten op het ontbijt, bvb huisgemaakte granola, streekproducten
    • Aanbod Biolabel Thee en Koffie
    • Aanbod van bioproducten en snacks in de boutique
    • Aanbod gimber dranken
    • Gedoseerde shampoo in de douche en handzeep aan de lavabo in plaats van verpakt in single use plastics
    • Douchekoppen met beperkt debiet, wc’s met beperkt spoeldebiet
    • Opvang en gebruik van regenwater
    • Bewegingssensoren om energieverbruik terug te schroeven

OMGEVING

Waar is het hotel gelegen?

Het hotel is gelegen aan het begin van de Zeelaan (winkelstraat), op de hoek met de Veurnestraat. Op 5 minuutjes van de markt en 7 minuutjes van het strand. 

Zijn er eetgelegenheden in de buurt?

Er zijn verschillende restaurants en bars gelegen op wandelafstand van het hotel.

Is het hotel makkelijk bereikbaar?

– Via de autosnelweg (E40, afrit Adinkerke), 5 km van het hotel
– Met de trein zijn wij ook vlot bereikbaar. Zo kan u afstappen in het station van De Panne – Adinkerke. Daarna neem je de tram en stap je af aan tramhalte “Kerk”, 250 meter verder vind je het hotel.

Wat is de afstand tot het station?

Het station ligt op 2 kilometer van het hotel.

Waar ligt de dichtstbijzijnde supermarkt?

De dichtsbijzijnde supermarkt is de Okay, op 150 meter, gelegen in de Kerkstraat.
In de Zeelaan vind je ook andere supermarkten zoals de Lidl en de Carrefour.

Welke toeristische activiteiten liggen er in de buurt van het hotel?

Op 500 meter van het hotel vind je de Esplanade, een autovrije boulevard waar je aangenaam kunt wandelen richting de zee.

De zee ligt op zo’n 850 meter wandelafstand van het hotel.

Kan ik parkeren bij het hotel?

Wij beschikken over een eigen ondergrondse parking. Deze parking is afgesloten en enkel bedoeld voor onze gasten.
In de Veurnestraat kunt u gratis parkeren.
Alsook is er een gratis publieke parking “’t Koningsplein” op 400 meter van het hotel.
Parkeren in de Zeelaan is betalend.

Wat is de prijs om te parkeren bij het hotel?

Onze ondergrondse parking kost € 20 per nacht per wagen.

Kan ik parking bij het hotel reserveren?

Het is niet mogelijk de parking op voorhand te reserveren. Heb je om een specifieke reden toch zeker een parkingplaats nodig, gelieve ons dan op voorhand te contacteren.

Waar in de buurt zijn oplaadpunten voor elektrische wagens?

Het dichtstbijzijnde oplaadpunt bevindt zich op 80 m het hotel, in de Schuilhavenlaan. Daarnaast vind je er ook in de Adinkerkelaan (450 m) en Koninklijke Baan (270 m).

OMGEVING

Waar is het hotel gelegen?

Het hotel is gelegen aan het begin van de Zeelaan (winkelstraat), op de hoek met de Veurnestraat. Op 5 minuutjes van de markt en 7 minuutjes van het strand. 

Zijn er eetgelegenheden in de buurt?

Er zijn verschillende restaurants en bars gelegen op wandelafstand van het hotel.

Is het hotel makkelijk bereikbaar?

– Via de autosnelweg (E40, afrit Adinkerke), 5 km van het hotel
– Met de trein zijn wij ook vlot bereikbaar. Zo kan u afstappen in het station van De Panne – Adinkerke. Daarna neem je de tram en stap je af aan tramhalte “Kerk”, 250 meter verder vind je het hotel.

Wat is de afstand tot het station?

Het station ligt op 2 kilometer van het hotel.

Waar ligt de dichtstbijzijnde supermarkt?

De dichtsbijzijnde supermarkt is de Okay, op 150 meter, gelegen in de Kerkstraat.
In de Zeelaan vind je ook andere supermarkten zoals de Lidl en de Carrefour.

Welke toeristische activiteiten liggen er in de buurt van het hotel?

Op 500 meter van het hotel vind je de Esplanade, een autovrije boulevard waar je aangenaam kunt wandelen richting de zee.

De zee ligt op zo’n 850 meter wandelafstand van het hotel.

Kan ik parkeren bij het hotel?

Wij beschikken over een eigen ondergrondse parking. Deze parking is afgesloten en enkel bedoeld voor onze gasten.
In de Veurnestraat kunt u gratis parkeren.
Alsook is er een gratis publieke parking “’t Koningsplein” op 400 meter van het hotel.
Parkeren in de Zeelaan is betalend.

Wat is de prijs om te parkeren bij het hotel?

Onze ondergrondse parking kost € 20 per nacht per wagen.

Kan ik parking bij het hotel reserveren?

Het is niet mogelijk de parking op voorhand te reserveren. Heb je om een specifieke reden toch zeker een parkingplaats nodig, gelieve ons dan op voorhand te contacteren.

Waar in de buurt zijn oplaadpunten voor elektrische wagens?

Het dichtstbijzijnde oplaadpunt bevindt zich op 80 m het hotel, in de Schuilhavenlaan. Daarnaast vind je er ook in de Adinkerkelaan (450 m) en Koninklijke Baan (270 m).

BETALING

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen zijn betalend vanaf 3 jaar.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in het hotel?

Wij aanvaarden cash, debet- en creditkaarten.

Kan ik ook een reservatie maken als ik niet over een creditkaart beschik?

Het is mogelijk een reservatie te maken aan het flexibele tarief. Zo kan je bij aankomst ter plaatse betalen.

Hoeveel bedraagt de citytaks?

De toeristentaks in De Panne bedraagt €1,5,- per persoon/nacht voor volwassenen (18+).

Kan ik een factuur krijgen?

Dit is mogelijk. Wij kunnen een factuur uitprinten of via mail versturen. Indien de factuur op een bedrijfsnaam dient te staan, gelieve dit bij aankomst aan te vragen.

Kan ik een verblijf boeken met een Bongobon?

Wij aanvaarden Bongobonnen. Je dient wel op voorhand te reserveren op de website www.bongo.be.

Ik heb een cadeaubon van ibis De Panne. Hoe kan ik mijn verblijf boeken?

Reserveren met een cadeaubon kan online via onze website. De code van de cadeaubon kan worden ingevuld in de tweede stap in het boekingsproces.

Kan ik mijn verblijf kostenloos annuleren?

Ja, enkel als je het flexibele tarief hebt geboekt.
Indien je een niet-flexibel tarief hebt gekozen dien je contact op te nemen met het hotel.
Heb je gereserveerd met een Bongobon / Weekendesk / Hotelspecials / TUI / …, dan dien je de organisatie waarbij je geboekt hebt te contacteren.

BETALING

Vanaf welke leeftijd zijn kinderen betalend?

Kinderen zijn betalend vanaf 3 jaar.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in het hotel?

Wij aanvaarden cash, debet- en creditkaarten.

Kan ik ook een reservatie maken als ik niet over een creditkaart beschik?

Het is mogelijk een reservatie te maken aan het flexibele tarief. Zo kan je bij aankomst ter plaatse betalen.

Hoeveel bedraagt de citytaks?

De toeristentaks in De Panne bedraagt €1,5,- per persoon/nacht voor volwassenen (18+).

Kan ik een factuur krijgen?

Dit is mogelijk. Wij kunnen een factuur uitprinten of via mail versturen. Indien de factuur op een bedrijfsnaam dient te staan, gelieve dit bij aankomst aan te vragen.

Kan ik een verblijf boeken met een Bongobon?

Wij aanvaarden Bongobonnen. Je dient wel op voorhand te reserveren op de website www.bongo.be.

Ik heb een cadeaubon van ibis De Panne. Hoe kan ik mijn verblijf boeken?

Reserveren met een cadeaubon kan online via onze website. De code van de cadeaubon kan worden ingevuld in de tweede stap in het boekingsproces.

Kan ik mijn verblijf kostenloos annuleren?

Ja, enkel als je het flexibele tarief hebt geboekt.
Indien je een niet-flexibel tarief hebt gekozen dien je contact op te nemen met het hotel.
Heb je gereserveerd met een Bongobon / Weekendesk / Hotelspecials / TUI / …, dan dien je de organisatie waarbij je geboekt hebt te contacteren.

PRAKTISCH

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan vanaf 14:00 uur.

Kan ik online inchecken?

Je kunt online inchecken a.d.h.v. de mail die u enkele dagen op voorhand ontvangt.

Kan ik mijn bagage achterlaten indien ik wat vroeger ben?

Ja, wij beschikken over een veilige, afgesloten bagageruimte.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Je dient uit te checken voor 12:00 uur.

Is een late check-out mogelijk?

Een late check-out is mogelijk tot maximum 17:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een late check-out, neem dan op voorhand contact op met het hotel.

Is een vroege check-in mogelijk?

Een vroege check-in is mogelijk vanaf 09:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een vroege check-in, neem dan op voorhand contact op met het hotel.

Wat is de minimum leeftijd om een verblijf bij jullie te boeken?

Vanaf 18 jaar kan je bij ons verblijven.
Ben je jonger, dan dien je een akkoord mee te hebben van jouw ouder(s).

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn toegelaten. 

Wat is de meerprijs voor een huisdier?

Er is een supplement van € 15,00 per huisdier per nacht.

Zijn er laadmogelijkheden voor elektrische wagens?

In De Panne zijn er verschillende oplaadpalen voorzien. De dichtsbijzijnde is gelegen op de Koninklijke baan t.h.v. huisnummer 8.

Kan ik mijn fietsen veilig stallen bij het hotel?

Het hotel beschikt over een ondergrondse fietsenstalling aan € 4 per dag per fiets.

Kan ik fietsen huren bij het hotel?

Dit is mogelijk. Je kunt een fiets huren aan € 13 voor een halve dag (+- 4 uren) en € 20 voor een volledige dag.

Wat is het adres van het hotel?

Zeelaan 2, 8660 De Panne.

Hoe kan ik jullie contacteren bij vragen?

Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het nummer 058 42 90 80.
Je kunt ons uiteraard ook mailen via H8131@accor.com.

Zijn er acties of promoties waarvan wij kunnen genieten?

Er zijn regelmatig give aways of promoties. Schrijf je in op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes! 

Voorzien jullie een extraatje bij speciale gelegenheden (vb. jubileum, verjaardag, Valentijn…)?

Dit kan zeker.
Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Dit is mogelijk online of door contact op te nemen met het hotel.

Wat moet ik doen als ik na mijn verblijf iets vergeten ben bij jullie?

Je kan ons telefonisch contacteren. Indien wij iets terugvinden kunnen wij dit per post naar je opsturen (kosten worden aangerekend aan de gast).

Kan ik dezelfde kamer terug reserveren bij een volgend verblijf?

Dit kan zeker.
Je kunt op voorhand jouw wensen doorgeven via mail of per telefoon.

PRAKTISCH

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan vanaf 14:00 uur.

Kan ik online inchecken?

Je kunt online inchecken a.d.h.v. de mail die u enkele dagen op voorhand ontvangt.

Kan ik mijn bagage achterlaten indien ik wat vroeger ben?

Ja, wij beschikken over een veilige, afgesloten bagageruimte.

Hoe laat moet ik uitchecken?

Je dient uit te checken voor 12:00 uur.

Is een late check-out mogelijk?

Een late check-out is mogelijk tot maximum 17:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een late check-out, neem dan op voorhand contact op met het hotel.

Is een vroege check-in mogelijk?

Een vroege check-in is mogelijk vanaf 09:00 uur.
Dit kost € 20,00 (met uitzondering van Silver – Gold – Platinum – Diamond ALL-leden).
Wens je een vroege check-in, neem dan op voorhand contact op met het hotel.

Wat is de minimum leeftijd om een verblijf bij jullie te boeken?

Vanaf 18 jaar kan je bij ons verblijven.
Ben je jonger, dan dien je een akkoord mee te hebben van jouw ouder(s).

Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn toegelaten. 

Wat is de meerprijs voor een huisdier?

Er is een supplement van € 15,00 per huisdier per nacht.

Zijn er laadmogelijkheden voor elektrische wagens?

In De Panne zijn er verschillende oplaadpalen voorzien. De dichtsbijzijnde is gelegen op de Koninklijke baan t.h.v. huisnummer 8.

Kan ik mijn fietsen veilig stallen bij het hotel?

Het hotel beschikt over een ondergrondse fietsenstalling aan € 4 per dag per fiets.

Kan ik fietsen huren bij het hotel?

Dit is mogelijk. Je kunt een fiets huren aan € 13 voor een halve dag (+- 4 uren) en € 20 voor een volledige dag.

Wat is het adres van het hotel?

Zeelaan 2, 8660 De Panne.

Hoe kan ik jullie contacteren bij vragen?

Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het nummer 058 42 90 80.
Je kunt ons uiteraard ook mailen via H8131@accor.com.

Zijn er acties of promoties waarvan wij kunnen genieten?

Er zijn regelmatig give aways of promoties. Schrijf je in op onze nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes! 

Voorzien jullie een extraatje bij speciale gelegenheden (vb. jubileum, verjaardag, Valentijn…)?

Dit kan zeker.
Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Dit is mogelijk online of door contact op te nemen met het hotel.

Wat moet ik doen als ik na mijn verblijf iets vergeten ben bij jullie?

Je kan ons telefonisch contacteren. Indien wij iets terugvinden kunnen wij dit per post naar je opsturen (kosten worden aangerekend aan de gast).

Kan ik dezelfde kamer terug reserveren bij een volgend verblijf?

Dit kan zeker.
Je kunt op voorhand jouw wensen doorgeven via mail of per telefoon.

GROEPEN / B2B

Ik wil met een groep komen en heb meer dan 10 kamers nodig, is er dan een speciaal tarief mogelijk?

Ja, voor alle aanvragen, groot of klein wordt een voorstel op maat gemaakt. Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.

Zijn er vergadermogelijkheden in het hotel?

Ons hotel beschikt over 1 vergaderzaal (boardroom). Indien mogelijk kunnen wij onze ontbijtruimte aanbieden als vergaderruimte, waarin we alle vergaderfaciliteiten kunnen aanbieden.
Voor meer informatie kan je ons contacteren door het contactformulier  in te vullen.

Wat zijn de mogelijkheden op vlak van teambuilding?

Wij kunnen je een op maat gemaakte teambuilding voorstellen. Wij werken hiervoor samen met verschillende organisaties die leuke activiteiten aanbieden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.

GROEPEN / B2B

Ik wil met een groep komen en heb meer dan 10 kamers nodig, is er dan een speciaal tarief mogelijk?

Ja, voor alle aanvragen, groot of klein wordt een voorstel op maat gemaakt. Gelieve hiervoor op voorhand contact op te nemen met het hotel door het contactformulier in te vullen.

Zijn er vergadermogelijkheden in het hotel?

Ons hotel beschikt over 1 vergaderzaal (boardroom). Indien mogelijk kunnen wij onze ontbijtruimte aanbieden als vergaderruimte, waarin we alle vergaderfaciliteiten kunnen aanbieden.
Voor meer informatie kan je ons contacteren per mail H8131@accor.com.

Wat zijn de mogelijkheden op vlak van teambuilding?

Wij kunnen je een op maat gemaakte teambuilding voorstellen. Wij werken hiervoor samen met verschillende organisaties die leuke activiteiten aanbieden.
Gelieve hiervoor contact op te nemen met het hotel per mail H8131@accor.com.